Mocht je een vraag hebben, lees hieronder dan eerst bij de veelgestelde vragen of het antwoord erbij staat. Mocht je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden, stuur dan een mailtje naar info@kralenhobby.nl of neem contact met ons op via telefoon (06-31643943), Je mag ook 7 dagen per week een Whatsapp-berichtje sturen naar bovenstaand telefoonnummer.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bij ieder product die u in de webshop ziet kun je kiezen voor 'Voeg toe aan winkelwagen'.
Kies eerst een aantal van het product.
Door te klikken op 'Winkelwagen' (links boven in de hoek) zie je de inhoud, en de stap waarin je je bevindt in het bestelproces (stap 1 van 4).
Bij iedere stap wordt uitgelegd wat gedaan moet worden en wanneer je de betaling uit kunt voeren (vooraf overmaken, iDEAL, Paypal of afhaalbestelling).
Na het doorlopen van alle stappen is de bestelling geplaatst en krijg je via e-mail een bevestiging.
Geldt er een minimum orderbedrag?
Nee, er geldt geen minimum orderbedrag.
Hoe kan ik betalen in de webshop?
In de winkelwagen kun je direct de betaalwijze kiezen.
snel en veilig via IDeal te betalen, de kosten hiervoor bedragen € 0,45.
Paypal, de kosten hiervoor bedragen 3% per transactie.
Je kunt er ook voor kiezen om het bedrag kosteloos vooraf over te maken op
IBAN: NL56RABO0306331837 t.n.v. Kralenhobby
Kies je ervoor om je bestelling bij ons af te komen halen (in Hedel vlakbij ’S-Hertogenbosch) dan kun je ter plekke afrekenen, uitsluitend contant.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor Nederland:
Brievenbuspost: € 3,95
pakketpost: € 6,95
bestellingen boven de € 50,- berekenen wij geen verzendkosten
De verzendkosten voor België, Duitsland, Italië en Frankrijk: € 9,95
Bestellingen naar België boven de € 100,- berekenen wij geen verzendkosten
De hoogte van de verzendkosten wordt weergegeven in uw winkelmandje.
Wat is de levertijd?
Na ontvangen betaling wordt je bestelling binnen 48uur verzonden, tenzij anders aangegeven.
Je ontvangt een email met een bevestiging wanneer je bestelling verzonden is, je kunt er daarna vanuit gaan dat je bestelling de volgende dag in huis is.
Tijdens drukke tijden bij de post zoals de feestdagen kan het voorkomen dat je bestelling er langer over doet.
Heel af en toe kan het voorkomen dat een zending een vertraging oploopt doordat het pakketje bv verkeerd is gesorteerd bij de post, wij zullen dan voor je achterhalen waar uw pakketje zich bevind en jou hiervan op de hoogte stellen.
Helaas kunnen aan de levertijd geen rechten worden ontleend.
Wij verzenden onze post via PostNL.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt een ander afleveradres dan het factuuradres aangeven tijdens het afronden van uw bestelling.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, dat is mogelijk.
Je kunt een bestelling plaatsen in de webwinkel en bij betaal keuze kiezen voor de optie 'betalen bij afhalen'
Wanneer de bestelling is afgerond ontvang je van ons een mailtje met de bevestiging en dagen/tijdstippen wanneer je de bestelling kunt komen afhalen.
Je dient dan de bestelling ter plekke contant te betalen, er is geen PIN aanwezig.
Bestelling kunnen worden afgehaald in Hedel.
Kan ik ook ruilen of retourneren?
Natuurlijk! Het is belangrijk dat je tevreden bent over de service en blij bent met de producten. Mocht het onverhoopt voorkomen dat je iets gekocht hebt waar je een andere verwachting van had of wanneer je spijt hebt van je aankoop, kun je dit product retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen. Deze voorwaarde kun je ook terugvinden in de algemene voorwaarden. Het retourformulier kun je hier downloaden.
Meld je retour aan via info@kralenhobby.nl, zodat we weten dat we een retourpakketje kunnen verwachten. Een e-mail volstaat met de nodige informatie (naam, ordernummer), het retourformulier invullen en bij je retourzending voegen.
Verpak het onbeschadigde product goed en beschermd in originele verpakking, om beschadiging te voorkomen. Na ontvangst in goede orde, ontvang je het aankoopbedrag van het desbetreffende product binnen 14 dagen terug.
Kosten voor retourzendingen zijn volledig voor rekening van de koper. Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden.
Retour zenden kan naar onderstaand adres:
Kralenhobby
Hooiweg 26
5321JG Hedel
Heeft Kralenhobby ook een fysieke winkel?
Nee, Kralenhobby heeft alleen een online winkel, wel kunnen bestellingen bij ons op afspraak worden afgehaald.
Hoe kan ik contact met Kralenhobby opnemen?
een mailtje sturen naar: info@kralenhobby.nl
binnen 24 uur een reactie op uw email.
ons bellen: 06 316 43 943 (Nathalie van Voorthuizen)
whatsapp bericht naar ons sturen: 06 316 43 943 (Nathalie van Voorthuizen)
Je kunt ook een bericht via de webwinkel sturen onder de rubriek “contact”
Krijg ik een kortingscode?
Eens in de zoveel tijd geven wij een kortingscode uit, deze worden dan kenbaar gemaakt via de webwinkel, Facebook en via de nieuwsbrief.
Schrijf je in op onze nieuwsbrief of volg ons op Facebook om op de hoogte te worden gehouden dan al onze actie’s.
Ik zoek een artikel die ik niet kan vinden in de webwinkel:
Als je een artikel zoekt die wij op dit moment niet in ons assortiment hebben, mag je altijd contact met ons opnemen om het betreffende artikel aan ons door te geven, wij zullen dan ons best doen om te kijken of wij betreffend artikel aan je kunnen leveren en kunnen opnemen in ons assortiment.
Ik wil meer stuks bestellen dan Kralenhobby van dat artikel in voorraad heeft:
Bij de meeste artikelen is de voorraad zichtbaar, je kunt op dat moment niet meer bestellen dan de aangegeven voorraad.
Artikelen die vast in ons assortiment zijn opgenomen worden zo snel mogelijk weer aangevuld.
Artikelen zonder voorraad weergave zijn zeer ruim op voorraad.
Ik heb een kapot product ontvangen, wat nu?
Neem zo snel mogelijk contact op (het liefst binnen 24 uur na ontvangst van het product), met een duidelijke foto van het kapotte artikel, via info@kralenhobby.nl. Kralenhobby zal dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om het op te lossen